Sunday, August 1, 2010

Lesap

Apa ke bendanya Lesap?
ermm..ini pasal Hp lah..
Masuk jak kerja jm8.30am selepas buka pintu..seperti biasa aku akan pastikan Hp ada dan letak di tepi komputer.Tapi tak sangkah pula hari itu Hp aku tidak kelihatan..wa..risau ne, pikir²..ingat²..Aku andaikan jak mkin jatuh di dlm kereta uncle,jd aku abaikan misteri kehilangan Hp itu hingga ke petang.
Bila uncle aku dtng ambil dr kerja dia kata tak ada Hp pun jatuh di dlm kereta...Oh my gosh..Sedihnya hati.Kalau ikutkan hari ini adalah kali ke3 Hp aku kena ambil oleh seseorng.Ermmm.. :(.. sedih..sedih....
Uncle aku kata tanya bdk Sekolah yg ddk tepi beg aku masa buka pintu klmarin.Ermm..aku pun rasa cm tu.Keesokannya..nasip baik dia dtng, tanpa buang masa aku tnya dia..Pertama tu dia tak mengaku.Bila dah aku bagi tahu PJK ini ada CCTV, barulah dia mengaku,ha ha ha.... :D
Nasip baiklah ada CCTV ada bukti dia yg ambil Hp aku..sebapnya kalau tuduh² sahaja manakah ada bukti.hee...

To be continue..



Dia janji dia g balik petang tp tunggu punya tunggu tak jgk dia muncul²..adeh..bikin panas..'di bagi muka begitu lah..esok aku nak balik kg cancel coz bdk 2..geram..grkkkk...' Esok nya aku mecantikan diriku g sekolah nya..cibai betul, yg bagus dan bodoh nya aku ini tak pandai berfikir..cuba lah aku check jak beg nya tak lah susah payah aku tunggu smpai sesi nya abis..tong..tong..tiong..tunjuk kepala sndiri stupid..' Dia g balik tp tak sempurna..sim hilang, my fav font "ELF" uwaaa.. tp tak disitu jak kesedihan dan kebodohan ku..' smpi pjk pasang sim..Aik!! tak ada memory card la pulak..adusss..siut tul..'

Untuk menyenangkan atiku kejap..on9 luk jap..men mafia war.Lapar dan bosan.. pakaian di rmh sebesan lum basuh..ermm..grkkk..geram..lapar..Berjalan kaki lah aku balik rmh.Nak sedapkan hati call my dar, tp rupanya bikin panas jgk.. grkkkk.. jalan pon semangkin perlahan..mcm bunga semalu 2..adehh..ha ha ha..panas nya bahang matahari ini.kaki ku pun pedih dah berjalan...

To be continue.. biasa la ada iklan sekejap. ;p

Sampai rumah makan dulu, kemudiannya baru mandi .. hehehe... then... merehatkan diri. have are nice day. Da....

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger