Tuesday, January 20, 2009

CC LD

Salam..'
Bukan Diam Maksudnya Sombong Kawan.
Sejak balik kg 2..' My Old Grandma is sick.
Tu pasal aku senyap.he he he..'
Sekarang ne kat Lahad Datu Sabah coz nak bawa Nenek aku kat Klinik.
Tp sempat g CC lagi.shtttt...' Da.

Story sepanjang hilang nya senyuman....


Hidup ku tika 6789..saat² yg amat pedih dalam hidup ku. Mereka memberi aku seribu satu kesakitan.... Nasib baik lah aku memiliki keluarga yg memahami, memberi aku ruang utk aku menyakinkan diri utk aku berjaya membuang perasaan-perasaan yang aneh dalam hidupku.Terasa diri ku trkurung di dalam satu kotak hitam yg gelap gelita.Takut utk menonjolkan diri, takut utk bersuara.Semua nya trkurung dan trkumpul menjadi satu peti dan itu lah aku tika itu yg tanpa ku sedari di mana kesilapanku.

Aku melakukan apa sahaja tika itu, utk aku mencari ruang dan diri ku sendiri.Ntah pa yang aku fikirkan !@#$% Mungkin kerana peristiwa yg tak pernah ku bayangkan dlm idupku membuatkan aku menjadi lebih pendiam dan menjadi takut menjalankan hari-hari dlm hidupku.Payahnya ku rasakan tp utk menutupi semua kesakitan di wajah & jiwa ku, aku melakukan apa sahaja asalkan ianya memberi aku satu ketenangan, kegembiraan dan kebahagian.Tuhan itu maha adil .. dalam hatiku selalu ku sebut "Tuhan itu maha adil" tapi tak tahu lah..bnyk peristiwa yg trjadi seakan² mencabar diriku utk lebih berani atau lebih menjahatkan diri.Seakan hatiku berdendam sampai mati pada kehidupan ini.Tp pada akal yg masih waras dan sihat ku kuatkan diri melawan semua kata², ingatan yg wujud dlm Kotak fikiranku.

Hanya ku harapkan mudah²an aku tak lupa dimana langit, di mana bumi, dimana lautan, dimana tumbuh²an di alam ini, dimana bermula nya kehidupanku dan dimana pegakhiran di dalam hayat hidupku.Hanya ku Mohon bintang² di waktu mlm, angin yg menghembus di kala alam ini seakan tak berpenghuni.. sampaikan pada "Tuhan itu maha adil" i want my self smile again, my heart can breathe relief & my happiness, my smile.

By Elf-stupedeadEnd-
Dear God "Tuhan itu maha adil" Only One forgive me.

5 comments:

  1. SABAR JAK LAH..ko ni cucu mithali la..bagus2

    ReplyDelete
  2. oOowww... nenek mu skit ka... ptt la, igtkn ko yg skit!! bha jga la dia bgs2.....
    ble thn jga ko ne .... cucu yg prihatin jga arr.....
    "KeEp uP tHe GoOd WoRk" my pren......

    ReplyDelete
  3. ui!!! na geng aku nie bru ja blik dri ld,ko sombong sdh bha hweheheeh,nda hehehehe

    ReplyDelete
  4. farah..cg harap ko chat2 k..cg rindu kamu..

    ReplyDelete
  5. jaga nenek mu 2 baik2,rambut ko msi ok kh?,jangan ksi kena air nnti rosak hehehehe,biar lh ko nda mndi asal kn rambut ko mantap wawawawa

    ReplyDelete

Powered By Blogger